lørdag den 25. maj 2019

Maj i sol og blæst. Vi mangler stadig regn

Der er fart på i Maj. jeg nyder hver dag at lave små gøremål i haven.
Der blomstrer så mange skønne planter og de nyindkøbte stauder i efteråret viser farve.
Ih jeg elsker maj med den fart og nydelse der ligger i hver dag.
Det bliver skønnere og grønnere for hver dag..
Her er lidt billeder fra haven:



Hvid Knopurt



Spansk Scilla


Den sene Lilla Rhodendendron



Bonderoser


Valmue Konigin Louise på spring



Skøn dobbelt Knopurt - ukendt navn


Sølvsalvien lever på 3 år og har sat blomster. Jeg håber at kunne høste frø.
Den overlever fint i drivhuset uden tilskud af varme.


Jeg har fået gravet et stykke fri af græsplænen og skal have en masse Dahlia deri.
Ih der er meget  at glæde sig til.
Plukker lystigt ind af buketter fra haven.

God søndag til jer -vi har lidt regne i vente, så jeg har gødet roserne. De har ikke fået gødning før, da det har været tørt.

5 kommentarer:

Høneballehaven sagde ...

Hej Anne
Ja det er en dejlig tid, men mindre blæst ville være godt og mere regn hos jer. Vi har været heldige i år og fået en del regn, jeg tror, I får noget nu, det fortæller DMI i hvert fald.
Det bliver godt med et nyt bed til georginer. Det nytter ikke at gøde, hvis jorden er tør, det kender jer.
God søndag til dig.

Karsten F sagde ...

Godmorgen Anne

Det er bare så fornuftigt at lade omtanke styrer hvornår man eventuelt gøder.
Sommeren tegner til at blive ganske anderledes end sidste år.
Flot frodighed!

Ha en dejlig søndag

Lykkelig i hagen sagde ...

Hei Anne, jeg får håpe du får regn, vi var heldige og fikk i store mengder sist i uken. Nå er tørkefaren over for en stund. Ha en fin søndsg, hilsen Anne-Kristin

Maribel sagde ...

Hej Anne!
Det ser riktigt fint ut med vackra blommor. Kom på att jag inte sett till min spanska scilla.
Vi har fått en hel del regn och mera skall det bli.
Ha en fin söndag /Marika

Theresa williams sagde ...

Hej, jeg er Theresa Williams Efter at have været i forhold til Anderson i årevis, brød han op med mig, jeg gjorde alt for at bringe ham tilbage, men alt var forgæves, jeg ville have ham tilbage så meget på grund af den kærlighed jeg har for ham, Jeg bad ham med alt, jeg lavede løfter, men han nægtede. Jeg forklarede mit problem for min ven, og hun foreslog, at jeg hellere skulle kontakte en stavekaster, der kunne hjælpe mig med at stave for at bringe ham tilbage, men jeg er den type, der aldrig troede på magi, jeg havde intet valg end at prøve det, jeg mailede stavekassen, og han fortalte mig, at det ikke var noget problem, at alt vil være okay inden tre dage, at min ex vender tilbage til mig inden tre dage, han kastede magten og overraskende i den anden dag, det var omkring 4 pm. Min ex kaldte mig, jeg var så overrasket, jeg svarede på opkaldet og alt, hvad han sagde var, at han var så ked af alt, hvad der skete, at han ville have, at jeg skulle vende tilbage til ham, at han elsker mig så meget. Jeg var så glad og gik til ham, det var hvordan vi begyndte at leve sammen lykkeligt igen. Siden da har jeg lovet, at enhver, jeg ved, har et forholdsproblem, ville være til hjælp for en sådan person ved at henvise ham eller hende til den eneste virkelige og magtfulde stavekaster, der hjalp mig med mit eget problem. Hans e-mail: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maile ham, hvis du har brug for hans hjælp i dit forhold eller noget andet tilfælde.
1) Kærlighed Stav
2) Lost Love Spells
3) Skilsmisse
4) Ægteskab Spells
5) Bindende staver
6) Breakup Spells
7) Dødsstave
8.) Du ønsker at blive forfremmet på dit kontor
9) ønsker at tilfredsstille din elsker
10) Lotteri
Kontakt denne flotte mand, hvis du har noget problem for en varig løsning
gennem {drogunduspellcaster@gmail.com}