tirsdag den 31. december 2019


Kære alle, I ønskes Godt Nytår og må 2020 blive et fantastisk haveår.









Mit efterår fløj afsted med store projekter som ny hæk plantning og fældning af 5 træer. det har givet så meget lys og nu kan vi rigtig fornemme at vi bor på toppen af en bakke. Ja vi har udsigt helt op til skoven, men kan ikke se Øresund.

Jeg har fået et stort drivhus i julegave 10m2 så jeg glæder mig til foråret. Der skal laves indkørsel med belægning og i samme omgang bliver drivhuset sat op.

Min blogning bliver stadig løbende, da der er meget at gøre og familien har krævet min opmærksomhed.

Især har jeg glædet mig over at have besøgt Lisbeth på Samsø og set den smukke Høneballehave.
Samt alle de skønne hyggestunder med fælles haveinteresse af havevenner Anita, Philip, Annelise, Sanne, Kathrine og min far - ja om det er en omgang frø. Så har alle en mening. Det er da fællesskab og hygge. Tak fordi du læste med. Godt Nytår og mere havetid i 2020 

2 kommentarer:

Høneballehaven sagde ...

Skønt at have besøg af jer herovre, det har du lagt op til i mange år.
Det lyder godt med træfældning og med drivhus, måske får du tid til lidt flere indlæg i 2020, så vi kan følge med i, hvad der sker.
Det gjorde mig ondt at læse om din bror, jeg håber og krydser fingre for et helsebringende nytår til ham.
Kh Lisbeth

Karsten F sagde ...

Hej Anne

Alletiders med drivhus!

Godt nyt år ønskes du herfra:)