søndag den 21. august 2011

Syrisk rose




 Den syriske rose er på spring. Der er faktisk 3 stk i haven, men kun den ene blomstre. Jeg vil prøve at flytte dem her i efteråret. De skal nok have mere sol. Ja der er en masse at flytte rundt på her i sensommeren. Mine trætte arme efter hækklipningen orker ikke at grave mere i dag. Jeg har plantet en kornel busk og flyttet en rose, der ikke var sat så heldigt. Den fik ikke lys nok under de lidt voldsomme stauder.
Glæder mig til en god haveuge med sol forhåbentlig


2 kommentarer:

Høneballehaven sagde ...

Din syriske rose har også en flot farve, jeg har kun blå, lilla og hvide.Jeg kan godt forstå, du er træt i armene, når du har klippet hæk, det er hårdt.

Hanne i haven sagde ...

Sikke en skøn farve :-)
Jeg har også 3 hibiscus som ikke vil blomstre. Og jeg er utålmodig, for jeg såede dem for 5-6 år siden, og jeg ville gerne snart se hvilke farver de har :-)
Ja, sensommer er hårdt arbejde. Men så behøver vi ikke at gå i træningscenter og spilde tiden der... ha ha