tirsdag den 21. august 2012

Søstertur del 2

Som lovet lige et par billeder fra Haven i Hune en skøn sommerdag.
En af  de ting der gør det sjovt at se andre folks haver er jo planter og ideer, der kan inspirere en.
Her er et lille udsnit af ting jeg kunne ønske -  måske i mindre målestok.


Geranium " Jolly Bee" er på min ønske liste.


 Fantastisk kæmpe krukke  - mangler måske lidt store krukker i haven min???


 Et højbed hvor krydderurter, salat og roser er blandet sammen.

 

Masser af skønne roser også i min have..


 Ja en masse ideer til ens have. Lige nu er det meget tørt i min have og regnen skulle være på vej fra oven.
 I efteråret sker det ofte at der bliver lavet om på bede og flyttet planter.
Nu gælder det bare om at nyde sommeren og lade tanker flyve.
Godt I er flittige derude med indlæg til inspiration.  Jeg ser jo mange haver med skønne planter i forskelige former og farver. Haveliv er godt for sjælen.
Min søster og jeg har aftalt flere havebesøg sammen, og dele ideer med hinanden.

5 kommentarer:

Margrethe sagde ...

Ikke så dårligt med en søstertur. Haven i Hune er et sted jeg kommer 4 gange om året. Tror aldrig jeg bliver træt af den.
Kh. Margrethe.

Høneballehaven sagde ...

Hyggeligt med den fælles haveinteresse, det kan I få mange gode ture ud af.
Var det ikke fra dig, jeg fik frø af Edderkoppeblomsten? Det mener jeg at kunne huske, den blomstrer fint lige nu :o)

Vivishagerom sagde ...

Kjempe fin hage. Jeg likte den store krukken!

Klem Vivi

Landbohaven sagde ...

Tak for de fine billeder fra en smuk have.
Jeg kunne også godt bruge store krukker i min have.
Ha` en dejlig dag.

Jette sagde ...

Hej Anne.Det er dejligt at have en søster til at dele sine have-interresser med.Har også selv en der bor i Jylland.
Haven i Hune har jeg tilgode.Men har lige været en tur i Nice(se mit indlæg)Der var også mange smukke blomster og dejlige markeder.Rigtig god dag Jette