fredag den 19. april 2013

Foråret lyser op og mange smukke løgblomster.


Der er mange blomster på vej i haven. Jeg nyder at følge jeres blogs med masser af smukke billleder af skønne løgvækster. Desværre er vores PC der har mine havebilleder midlertidigt sat ud af spillet. Billederne her er fra min telefon.



De hvide Anemoner er kommet frem i den ned klippede bregne. Det bliver en hel fest om 1 uges tid.





De blå Anemoner og Snepryd laver et helt blåt tæppe i hjørnet af haven.

Det har været en uge med flere haveaktiviteter. Græsset er blevet gennemrevet med mosriven.
Vi havde næsten kun mos - så det blev til 8 sække. Stauderne er blevet klippet ned.
Nu vælter løgplanter op. Fra morgen til aften kan jeg følge det vokser og spirer.
Krukkerne er tilplantet med Hornvioler og Stedmoder.




I dag har jeg været en tur i Skævinge fra morgenstunden. Bilen blev fyldt med noget specielt - men I må vente til søndag.
Det skal nemlig være en overraskelse til en der nok læser med her på bloggen;)

4 kommentarer:

Høneballehaven sagde ...

Ja men så venter vi spændt på at se, hvad bilen blev fyldt op med. Der kommer nyt op hele tiden, det er en skøn tid. Håber du får PC en i orden igen.

Vivishagerom sagde ...

Her var det mange nydelige vårblomster. Åh, det er en flott tid vi har foran oss nå!

Ønsker deg en fin helg! Klem

Birgitte sagde ...

Hej. Sikke en aktivitet. Jeg kigger med igen på søndag for at se hvem du vil overraske.

Jette sagde ...

Hej Anne.Surt med den teknik.......det tror jeg vi alle har prøvet.Og sikke fine anemoner du viser.Mine blomstre ikke endnu.Og jeg er da også spændt på hvad du vil vise os.
God weekend til dig Jette