søndag den 24. januar 2016

Nu er det snart Helleborus tid...jeg glæder mig til de næste måneder


Der er så meget at se frem til. Jeg glæder mig til at gense disse skønheder.

Billeder fra 2014 og 2015









Det er fint med tøvejr og jeg er klar til at komme i haven igen. Håber I er også er klar derude.
Jeg skal snart til at så de første Chili og er i gang med at se på nettet om der skulle være frø eller knolde der skal bruges i haven....uhhhhhhhh det er farligt sådan at surfe rundt. God uge til jer.

12 kommentarer:

Marit sagde ...

Så mange flotte helleborus du har! Jeg er også veldig glad i de, men her må jeg vente litt lenger før jeg ser de.

God ny ny uke til deg også!

Jette sagde ...

Hej Anne.De smukke påskeklokker kan man slet ikke få for mange af........og det er nogle fine du viser.
Var jo så heldig at vinde en dobbelt i sidste uge hos Blomstertøsen.
Og du kan tro jeg er parat........men må nu nok vente lidt til jorden er tørret lidt
Men så kan man jo bruge tiden til at købe lidt frø.
God uge til dig Knus Jette

marie sagde ...

De kan bare komme an, de lækre tøser, jeg er også helt klar.

Maribel sagde ...

Otroligt vackra, mina brukar se lite vissna ut i bladen, skall skaffa några nya i år på trädgårdsmässan.
Ha det fint!
Marika

Karsten F sagde ...

Hej Anne

Nu er det tid for de farvede Helleborus - Tror vi får et kanon forår!

Ha en dejlig ny uge:)

Høneballehaven sagde ...

Flotte Helleborus du viser her, jeg har mange, men ikke så fine som dine.

Birgitte sagde ...

Hej. Det er nogle flotte påskeklokker. Spændende hvad du finder af frø og knolde!

Tim Skovrup sagde ...

de er sgu' flotte :) :) jeg har only 2 stk i haven i farven hvid ;)

Gunilla Teckenberg sagde ...

Hej!

Javisst är det härligt när de vackra julrosorna blommar. Då är allt det fina framför oss, snart men inte än!

Hälsningar
/Gunilla

Ingeborg´s haveblog sagde ...

Skønne Helleborus... især den anden sidste med mørkerøde blade og fyldt. Wauw...
Kærlig hilsen
Ingeborg

Min Grønne Verden sagde ...

Hej Anne
De er godt nok også fine dine Helleborus, og hvor har du mange forskellige, jeg kan godt forstå du glæder dig til at gense dem alle.
Jo jeg nyder allerede at være i haven, og i weekenden fik bla opstammet den store gran ved vores terrasse -måske du husker, at vi talte for og imod at opstamme den ?
Pas nu på med det surferi ;0) det kan gå hen og blive en dyr sport, men ja det kribler jo i fingrene.
Knus fra Anita

Unknown sagde ...

Kære Anne Sikke en flot samling påskeklokker wau, den kan jeg godt forstå, at du glæder dig til at se igen. Jeg har sat nogle dobbelte sidste år , glæder mig så meget til at se dem. Har ellers ikke haft held med påskeklokker.
Det er så skønt når så sæsonen starter igen. Jeg går også i gang lige om lidt. ;-) man kan næsten ikke styre sig . Knus Tina