torsdag den 6. oktober 2011

Regn og blæsevejr

Tiden løber  og  bloggen har måtte ligge lidt stille. I får lige en update.
Min nabo gør intet ved haven og det der tyndes ud i , klipper vi med deres accept. I søndags tog vi så lidt inde hos naboen - fældede en del selvsåede fuglekirsebær og andre små træer. Det er en skov derinde, men de ældre mennesker vil ikke flytte. Det giver jo en masse dyr der kommer i vores have også som pindsvin og egern. Masser af fugle, så det er da ikke helt skidt.
Det bliver jo så tidlig mørkt at jeg ikke når så meget ud i haven her i hverdagen. Min haverunde om morgenen burde foregå med pandelampe 06.30 men jeg lister lige ud i drivhuset for at kigge ind. Pelargonierne er flyttet ind i læ og varme her for efteråret. Der er elektrisk lys og jeg overvejer om der skulle en lille varmekilde derud i år for at holde alt frostfrit.

I får lidt blandede billeder fra weekenden og min rest blomster. Morgendug lå som perler på blomsterne søndagmorgen.
God havelyst i regn og rusk.  Glæder mig til at skulle have lidt weekend efter en travl uge.

Ingen kommentarer: