lørdag den 14. januar 2012

Solskin og jubilæum 40 år

Dejlig lørdag med masser af sol. Det er for dejligt vejr til at stå på Strøget - så tillykke Dronning Margrethe herfra havebloggen.





Drivhuset har fået lidt ekstra bobleplast. Troede der var streng frost på vej..men glædes over det milde vejr fortsætter.

Claus Dalby mente vi skal så Lathyrus i år og måske han giver et lille kursus. Jeg har købt flere typer i år og blev helt forelsket af en stor blå Lathyrus hos Signe( Signes Vals). Den har jeg ikke helt fundet, men en lidt mere lys blå med store blomster.

 God lørdag. Frøfanen er på vej...men det er lidt af et større arbejde.

1 kommentar:

Bente sagde ...

Ja det kribler og det krabler.
Jeg sår lathyrus hvert år. Kunsten er ikke at starte for tidligt.
Slutn. marts begynder jeg - først lægger jeg dem i vand et par dag og
så putter jeg dem enkeltvis i små potter. Når først de får fat, går det stærkt.
Dejlig blomst - som du ganske rigtigt skriver, kan plukkes hele sommeren, og som har en helt vidunderlig duft.